22 Mai 2012

Iubita ta

Posted in Noaptea tarziu la 00:04 de alter ego

Te semnezi atat de vizibil pe corpul meu! Inchid ochii si esti aici, in spatele meu. Mainile tale imi preseaza usor sanii si abdomenul. Nu exista spatiu intre noi. Ne incalzim reciproc. Te simt cald si iubitor cu fiecare centimetru al pielii mele. Te apropii mai mult de urechea mea (nu credeam ca e posibil) si iti aud respiratia… Iti simt respiratia. Te simt pe tine cu totul cum incerci sa ma respiri. Ni se amesteca ritmurile inimii (acum sunt convinsa: bate doar una!). O parte din inima mea se desprinde de tesutul neputincios care o tintuia acolo, in piept, si pleaca sa te caute. Freamata de emotie, de dorinta, dar imi lasa ragaz un moment sau doua sa ma linistesc, sa n-o mai simt gemand in tot trupul…pana ce un nou val de fiori ma cuprinde si ma pierd… Si de fiecare data senzatia e alta, chiar daca efectul e acelasi mereu: ochii – inchisi, gura intredeschisa, respiratia intretaiata, acordata dupa gemetele din urechea mea. Unghiile usor infipte in mana de pe abdomen te fac sa ma vrei mai aproape, mai calda, sa vrei sa ma simti „iubita ta” mai mult decat m-ai simtit vreodata…

2 comentarii »

  1. Shht said,

    Hmmm…o schimbare destul de radicala!(asta ma refer dupa ce am tot citit pe aici) Ideea e ca e superb ce ai scris tu aici! Iti recomand sa nu te opresti!


Lasă un răspuns

