23 Aprilie 2010

Colorful memories

Posted in Noaptea tarziu tagged , , , la 21:22 de alter ego

Se rostogolesc pe obrazul patat lacrimi roz inghetate.
Ochiul anesteziat se simte albastru si patrat.
Se uita in jur.
E singurul ce da culoare!
El si lacrimile mele roz…
Se sting incet sub buze, incep sa arda.
S-au ascuns sub patura.
S-au retras usor sub pleoapele sigilate de lacrimi sterse,
de mila,
de scarba,
de durere,
de frustrare,
de agonie,
de neincredere,
de tacere,
de realitate,
de ganduri,
de neant,
de frica,
de necunoscut,
de ura,
de mandrie,
de sete,
de frig,
de uimire, 
de speranta,
de copil,
de tipat,
de uitare,
de intuneric,
de nesiguranta,
de lasitate,
de banal,
de visare,
de blocuri gri,
de suflet mic,
de mine,
de tine,
de noi,
de ei,
de somn,
de negru, de nimic!
Nu mai e niciun pic de culoare aici!
Nu mai e niciun pic de culoare acum!
De-aia!
De ziduri patrate si colorate-n roz cu pensule mici si patrate si albastre…
Ziduri patrate…
ATAT!
8 comentarii »

  1. aNn said,

    Roooz:))…bine!!!Se stieee:)))…”hmm…pai rozul nici nu’mi displace,dar nici nu ma dau in vant dupa el…am doar cateva maieute roz…a si tricoul ala…stai k mai e si ala…”

  2. Haide, mah, Veverito!
    Erau doar niste imagini… Niste chestii exprimate prin culori..
    Adica viata nu e asa complicata pe cat credem noi, sau pe cat o facem sa para! 😛
    Dar ce sa stii tu? :-j

    ioi, tuh:))

  3. aNn said,

    E grele mah:))…oricum super postu’!…da’ nah sa postezi mai des…ca se pusese praful pe el…

  4. Merci, bah :”> >:D<
    Bah bine ca mi-ai amintit! Tre sa sterg prafu'! =)))

  5. Devil94 said,

    bun post mah..f bun..bv:X:X:X:X:X:Ximi place:*:*:*

  6. Andra said,

    Mhm:>…un post pe gustul meu. Chiar imi place:)

  7. adina said,

    primele 6 cuvinte au inceput promitator dupa care ai stricat poezia :))….apoi mi-am zis gata s-a terminat chinu si dupa 3 versuri aproape 4, iar stici totu in fine, trecem si peste asta …. si cand incepuse sa imi placa si mie poezia in ciuda inceputului ….ma gandeam eu gt acum la sf trbuie sa incheie cat mai bn sa nu mai luam in considerare inceputu’……. si ajung eu la penultimul vers(sau antepenultimul dak se pune si „ATAT!” de la sf)si iar dadusi q mucii’n fasole(dak imi este permisa expresia:D)deja nu mai pot ma dor ochii si imi sangereaza nasu………..dc trebuia sa folosesti ROZ de 3 ori in poezia asta:(((

  8. andra.. :”> mercii :”> >:D<

    adina… la tine e mai mult de zis :-w
    cu mucii in fasole?! :-L
    daca puneam cacaniu in dungi era mai bine?!
    iti zic io ca NUUU
    cacaniul nu exprima asa sentimentele de exaltare care se impletesc cu cele de teama interioara… mai ales daca e in dungi!
    ce pana mea, fatha?! esti broccoli la cap?! :O

    am incheiat pledoaria 😀


Lasă un răspuns

