13 Martie 2010

O alta incercare…

Posted in Uncategorized tagged , , , , , la 16:47 de alter ego

…alta poezie scrisa de mine (ce-i drept, acum ceva vreme) pe care am descoperit-o recent prin pc. In lipsa de altceva mai bun, am postat-o pe asta:D Enjoy it! >:d<

Pictează-ţi sufletul!…
 
Pictează-ţi sufletul aşa cum simţi,
în culorile curcubeului,
sau, mai bine, în culorile
sufletului tău…
 
Sau poate laşi sufletul să te picteze pe tine,
să-şi reverse agonia de peste ani,
să lase cuvintele să curgă,
să te inunde, să se adune
într-o mare de gânduri…
Şi apoi să te aduni şi tu cu ele!…
 
Şi în acea mare de gânduri, agonie şi mister,
să revezi amintiri uitate…
Să retrăieşti clipe trecute,
clipele peste care tu ai vrut să sari.
Însă ele te-au prins de picior
când tu voiai să le depăşeşti.
S-au agăţat de tine,te-au prins şi te sufocă
încet-încet…
 
Nimeni nu are dreptul să ţi le ia,
nici chiar tu nu poţi scăpa de povara grea ce te mistuie.
Încă ţi-e dor de acele clipe…
Încă tânjeşti după acea durere dulce…
Dar n-o recunoşti chiar dacă sufletul tău colorat
o ştie…
Şi poate n-o vei recunoaşte niciodată,
nici chiar când vei fi uitat
şi când vei fi devenit ceea ce, de fapt, ai fost şi vei fi mereu:
TU!…

P.S. : Merci, Iuli! >:D<

7 comentarii »

  1. Iuli said,

    foarte frumos 🙂 ştiam eu că tu eşti colorată :))

  2. Iuli said,

    şi că nu neapărat roz sau negru 😀

  3. colorata! :))) mi-a placut expresia:)))
    merci, bha>:D<

  4. aNn said,

    Deci…cum ai putut sa zici „in lipsa de ceva mai bun”…adica noi primim resturi,nimicuri?!…hm…eee Suuuper poezioara!…se vede k e facuta cu ceva vreme in urma…atunci cand erai zdravana la cap(ca acum:)))…oricum asteptam urmatorul post cu care te lauzi de ceva vreme…:x

  5. c’mooon… dude.. adica aNn..:”> nu mai am chef sa scriu despre scoala… adica de aia de fizica cu scoala ei de prosti cu tot! :-w
    initial, asta era planul, dar m-am razgandit.. pt ca o perioada vreau sa scriu, pur si simplu, despre „nimicuri” (resturi, daca vrei tu)… sa postez cam ce-mi trece prin cap (sau ma rog, ce mi-a trecut la un moment dat)..
    E democratie!! :> :))

    btw, merci >:D<

  6. iReal said,

    oh da,si eo stiam ca andreea e colorata :X:X
    dar nu vrea ea sa recunoasca
    sa vzi ce colorata o fc eo in astia 4 ani in care stam aman2 in banca :d

  7. Asa… Acum am dovada clara ca erau numai abureli cand spuneai tu ca vrei sa te muti din banca! :>
    Ma, ce-ti mai place sa ma trezesti din visare la ora de tic… ~x( ti-am zis… e ca si cum ar fi 2 ore de vacanta… de vara… de barfa… si ce mai vrei tu…
    Dar nuuuu!! Batman, Batman!! „Scrie Andreea” , pai da?! :-w


Lasă un răspuns

