11 Februarie 2010

Doua secunde mai tarziu

Posted in Inspiratiune morbida, Noaptea tarziu tagged , , la 18:44 de alter ego

…momente de inspiratie in toiul noptii… :-??

Încercând să fiu altfel,

am devenit ca mine…

Am încercat să mă schimb

şi am adormit.

Apoi ne-am întâlnit.

O secundă mai tarziu te-am cunoscut

şi m-ai ucis…

Dar am murit abia o secundă mai târziu…

Nu e tocmai recenta, dar n-am chef sa scriu si tre’ sa fac si scenariul ala (romana, valentine’s si posibil jurnalism -dar ala poate sa mai astepte- ) … Desi s-ar putea sa trisez putin.. :-” Anyway, nu spun nimic pana nu termin… :>

P.S.: Costica, dormi? Dormi? =)))

5 comentarii »

  1. ad94 said,

    e ora trei!!!!nu costica…e 4:)))dap muuulte scenary ai d scris..:D:Dspor l munk

  2. Mitza said,

    tu noaptea te n-ai alt ceva de facut decat sa compui poezii?bn..inspiratia nu tine cont de ora
    cam „morbida” la sfarsit :)) da’ un lucru e sigur o sa iesi din anonimat;)

  3. Strumfu' said,

    Vezi ? Tu ai logica in ce zici, cand scrii o poezie. (nu ca altii pe care ii stiu eu) 🙂

  4. Mitza, la mine tine cont!:))) ca numai noaptea pot sa scriu ca lumea…

    Prin ca lumea nu ma refer strict la logica… Strumfu'(le) nici nu trebuie prea multa logica de altfel cand scrii… parerea mea:D
    Scrii si atat!:D

  5. iReal said,

    are inspiratia fata mah :X


Lasă un răspuns

